Tuesday, May 4, 2010

berlagak ?

Orang kaya tidak akan menunjuk-nunjuk kekayaan mereka.orang yang tidak kaya pula lebih-lebih menunjuk-menujuk kekayaan mereka walhal kehidupan mereka tidaklah mewah malah masih dikelilingi hutang-piutang.kenapa perlu berlagak seolah-olah kita paling berwang ? tak perlu malu hanya kerana tidak berwang, tak perlu malu kerana tidak memakai barang berjenama.tak perlu malu mengaku jika ibu dan ayah hanya bergaji murahan.tapi bermalulah kita kerana masih memberlanjakan wang ibu dan ayah!


p/s: aku malu masih meminta duit ibu dan ayah, kalian bagaimana pula?

3 comments:

AyuE said...

aku dah tak mintak duit kat mak aku...weeeee...hehe

hanakasaari said...

ya ka weh.bagusnya ang...kagum aku.aku pun nak wat macam tu.azam baru hehe :)

AyuE said...

hanak aku ada award nak bg kat hang..pi blog aku hokeh..

Post a Comment